Regen inruilen voor de Afrikaanse zon - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lianne - WaarBenJij.nu Regen inruilen voor de Afrikaanse zon - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lianne - WaarBenJij.nu

Regen inruilen voor de Afrikaanse zon

Door: ligoesuganda

Blijf op de hoogte en volg Lianne

18 Juli 2012 | Nederland, Kampen

Olyotia Allemaal!

Nog even een berichtje schrijven terwijl ik naar het natte nederlandse weer kijk...
Het is bijna zover....de regebuien mag ik vrijdag inruilen voor de afrikaanse zon!
Morgen heb ik mijn laatste werkdag! Dan doe ik de schooldeuren achter mij dicht en kan de reis beginnen.
Vrijdag zal ik vroeg op schiphol staan om op het vliegtuig te stappen richting Entebbe, Oeganda.
De tas staat klaar en de laatste dingen gaan er in.

Bij het denken aan de afrikaanse cultuur, kleur, natuur, chaotische wegen, stof, fruit en het mooie weer krijg ik er helemaal zin in!

Ik geloof dat God mee gaat op deze reis.
Mijn vraag is of jullie een beetje mee op reis willen door te bidden voor een gezegende reis.

God bless

tot het volgende bericht....

with love,
Lianne

  • 20 Juli 2012 - 10:06

    Monirah Schep - Van Den Heuvel:

    Heb het goed in Budada met Paul en alle anderen daar.
    Enjoy!

  • 20 Juli 2012 - 18:02

    Marjolein:

    Heej Lisanne! Ik zal de komende tijd geregeld aan je denken en aant mooie Oeganda! Kzal voor jou (jullie) bidden dat jullie veilig aankomen en een goede en gezonde(!) tijd hebben daar;) Ik ben zelf ook op vakantie, maar tussen mijn 2 vakanties zal ik nog eens je waarbenjij.nu bekijken, ben benieuwd of je weer de mogelijkheid heb tot internet en je dingen kan posten..
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar je reisverhalen;)

    Groetjess,
    Marjolein

  • 20 Juli 2012 - 18:03

    Marjolein:

    natuurlijk schreef ik Lianne. zonderrr S !, Ahum.. Dat krijg je met 3 vriendinnen die LiSanne heten:p sorry XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Hallo allemaal, Welkom op mijn dagboek! Vorige zomer heb ik voor het eert kennis gemaakt met het land Oeganda. Ik ben voor een 3 weekse wekvakantie in het dorp Kiwangala geweest om een bijdrage te leveren aan het bouwen van een examenhal. Deze is inmiddels af. Nu hoop ik aankomende zomer opnieuw naar Oeganda te vertrekken. Ik zal deze keer als assistent reisleider meegaan naar een project in Budada. Ik zal proberen om regelmatig mijn dagboek bij te houden en zo met jullie mijn ervaringen te delen. Het is nog even afwachten of ik tijdens de reis ook in de gelegenheid ben mijn dagboek bij te houden. Uiteraard zal ik na de reis een verhaal op mijn dagboek plaatsen ;) Ik hoop dat jullie nog eens langs komen surfen op mijn dagboek! Groetjes, Lianne

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 8001

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Back to Uganda! Budada werkvakantie

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Landen bezocht: