Back to Uganda! Budada werkvakantie - Reisverslagen van Lianne - WaarBenJij.nu Back to Uganda! Budada werkvakantie - Reisverslagen van Lianne - WaarBenJij.nu

Back to Uganda! Budada werkvakantie

Werkvakantie Livingstone.

Project:
Oeganda, Budada.

Budada Academy School onder leiding van Paul Lubega is onderdeel van Children SURE House, dat meer scholen in Oeganda beheert. Het is een kleinschalig project met op dit moment zo'n 60 kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar.

Op dit moment krijgen de kinderen van de kleuterschool en van de laagste klassen van de basisschool les onder een boom. Er wordt gestart met de bouw van een stenen schoolgebouw.

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2012

Werken als een mzungu bouwvakker

23 Juli 2012

De eerste steen is gezet!

18 Juli 2012

Regen inruilen voor de Afrikaanse zon

03 Juli 2012

Nog ff!!! 2 weekjes te gaan....

15 April 2012

Ik duik de bush weer in....
Lianne

Hallo allemaal, Welkom op mijn dagboek! Vorige zomer heb ik voor het eert kennis gemaakt met het land Oeganda. Ik ben voor een 3 weekse wekvakantie in het dorp Kiwangala geweest om een bijdrage te leveren aan het bouwen van een examenhal. Deze is inmiddels af. Nu hoop ik aankomende zomer opnieuw naar Oeganda te vertrekken. Ik zal deze keer als assistent reisleider meegaan naar een project in Budada. Ik zal proberen om regelmatig mijn dagboek bij te houden en zo met jullie mijn ervaringen te delen. Het is nog even afwachten of ik tijdens de reis ook in de gelegenheid ben mijn dagboek bij te houden. Uiteraard zal ik na de reis een verhaal op mijn dagboek plaatsen ;) Ik hoop dat jullie nog eens langs komen surfen op mijn dagboek! Groetjes, Lianne

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7989

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Back to Uganda! Budada werkvakantie

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Landen bezocht: