Laatste actie - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lianne - WaarBenJij.nu Laatste actie - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lianne - WaarBenJij.nu

Laatste actie

Door: ligoesuganda

Blijf op de hoogte en volg Lianne

30 Juni 2011 | Nederland, Kampen

Hey allemaal!!!....

In de week van 6 t/m 9 juni hebben mijn zusje en ik een laatste actie gehouden om geld in te zamelen voor Uganda.
We hebben die week meegedaan met de avondvierdaagse. De eerste drie avonden hebben we heerlijk op onze schoenen gelopen, maar....de laatste avond zijn de schoenen thuis gebleven! De grote dag was aangebroken: Tijd voor de blote voeten!!!
Als statement hebben we die avond de hele route op onze blote voeten gelopen.
Met onze gelakte teennagels (in de kleuren van de Oegandeese vlag) stonden we al vroeg aan de start... Helemaal klaar voor de strijd :p
Het lopen ging super! Het onderwerp van gesprek was ook erg interessant: op welke stoeptegels of straatstenen loop je het lekkerst! tja... :/
Het was wel ff uitkijken waar je liep...Honden poep, glas enz. maar alles is goed gegaan!
Het was toch ook wel erg leuk om een keer te doen ;) We hebben veel reacties gehad!
Uiteindelijk hebben we een mooi bedrag opgehaald voor het project!! Daar zijn wij erg blij mee!!!

De mensen die ons gesteund hebben: Heel erg bedankt!!!

Tot het volgende verslag ;)
liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Recente Reisverslagen:

18 September 2011

Webale nyo! (erg bedankt)

19 Augustus 2011

Weer thuis

12 Augustus 2011

De 2e week alweer bijna voorbij!

09 Augustus 2011

Een nieuw bericht

05 Augustus 2011

een nieuw bericht!
Lianne

Hallo allemaal, Welkom op mijn dagboek! Vorige zomer heb ik voor het eert kennis gemaakt met het land Oeganda. Ik ben voor een 3 weekse wekvakantie in het dorp Kiwangala geweest om een bijdrage te leveren aan het bouwen van een examenhal. Deze is inmiddels af. Nu hoop ik aankomende zomer opnieuw naar Oeganda te vertrekken. Ik zal deze keer als assistent reisleider meegaan naar een project in Budada. Ik zal proberen om regelmatig mijn dagboek bij te houden en zo met jullie mijn ervaringen te delen. Het is nog even afwachten of ik tijdens de reis ook in de gelegenheid ben mijn dagboek bij te houden. Uiteraard zal ik na de reis een verhaal op mijn dagboek plaatsen ;) Ik hoop dat jullie nog eens langs komen surfen op mijn dagboek! Groetjes, Lianne

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 7991

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Back to Uganda! Budada werkvakantie

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Landen bezocht: