Webale nyo! (erg bedankt) - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lianne - WaarBenJij.nu Webale nyo! (erg bedankt) - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lianne - WaarBenJij.nu

Webale nyo! (erg bedankt)

Door: ligoesuganda

Blijf op de hoogte en volg Lianne

18 September 2011 | Nederland, Kampen

Nog 1 keer….Olyotia Allemaal!

Iedereen zal wel even denken: waarom nu nog een berichtje?
Nu wil ik nog even een stukje schrijven over de afgelopen periode. Na dat ik al een paar weken thuis ben begin je alles steeds beter op een rijtje te zetten wat je allemaal hebt meegemaakt tijdens de reis. De meeste mensen hebben denk ik al wel gemerkt in de gesprekken dat ik niet goed weet waar ik moet beginnen met vertellen. Het was best veel voor zo'n korte tijd maar een hele bijzondere en ook leuke ervaring.

Voorop staat dat ik blij ben dat God mee is geweest op deze reis!!! Ik heb dat op veel verschillende momenten mogen ervaren!!

Via deze weg wil ik graag nog een aantal mensen bedanken...
Ik heb van veel mensen goede steun en support ervaren! Met in het bijzonder Melissa en mijn broer + ouders!
Ook wil ik graag de mensen van de kerk enorm bedanken en de rest van mijn familie en vrienden!! Leuk dat jullie zo hebben mee geleefd met het project! ;)


Nu het gewone leven met druk zijn, agenda bijhouden, afspraken maken weer is begonnen krijg ik alleen maar meer heimwee naar Afrika ;)
Afrika heeft mijn hart!


Webale nyo!

Weeleba (bye bye),
Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Recente Reisverslagen:

18 September 2011

Webale nyo! (erg bedankt)

19 Augustus 2011

Weer thuis

12 Augustus 2011

De 2e week alweer bijna voorbij!

09 Augustus 2011

Een nieuw bericht

05 Augustus 2011

een nieuw bericht!
Lianne

Hallo allemaal, Welkom op mijn dagboek! Vorige zomer heb ik voor het eert kennis gemaakt met het land Oeganda. Ik ben voor een 3 weekse wekvakantie in het dorp Kiwangala geweest om een bijdrage te leveren aan het bouwen van een examenhal. Deze is inmiddels af. Nu hoop ik aankomende zomer opnieuw naar Oeganda te vertrekken. Ik zal deze keer als assistent reisleider meegaan naar een project in Budada. Ik zal proberen om regelmatig mijn dagboek bij te houden en zo met jullie mijn ervaringen te delen. Het is nog even afwachten of ik tijdens de reis ook in de gelegenheid ben mijn dagboek bij te houden. Uiteraard zal ik na de reis een verhaal op mijn dagboek plaatsen ;) Ik hoop dat jullie nog eens langs komen surfen op mijn dagboek! Groetjes, Lianne

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 8009

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Back to Uganda! Budada werkvakantie

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Landen bezocht: