Een nieuw bericht - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Lianne - WaarBenJij.nu Een nieuw bericht - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Lianne - WaarBenJij.nu

Een nieuw bericht

Door: ligoesuganda

Blijf op de hoogte en volg Lianne

09 Augustus 2011 | Oeganda, Kampala

Hee!

Zo, ik mag weer even een verhaal typen.....
Ik ben net terug van een sportieve middag. Eerst heb ik met de groep volleybal gespeeld tegen de leerkrachten van de school. We haden een gewelig team: Mzungu (blanke) team. De kinderen hebben entousiast toe gekeken.
Daarna mochten we voetballen. Mzungu (blanken) en leerkrachten tegen een aantal jongeren van de school. Tja..het was een super wedstrijd maar...dikt verloren natuurlijk! Wat kunnen ze hier goed voetballen zeg!! Niet anders verwacht. Het was Super leuk!

Er zijn weer een aantal dagen voorbij gevlogen!
In het weekend heb ik even rust gehad en mocht ik genieten van de mooie natuur op de Ssese eilanden.
Maandag ben ik weer druk aan de slag geweest bij de examenhal. De taak was puin ruimen en muren schuren. Alle ramen zitten er inmiddels in.
S middags hebben we ook even gekeken bij een project in samen werking met de school. Het is een simulatie tuin waar mensen leren omhun eigen groenten te verbouwen. Ze krijgen dan ook zaden mee uit de tuin en mogen dan thuis aan de slag gaan. Het was leuk om te zien! In de toekomst willen ze het nog verder uitbreiden met lessen over hygiene en verzorging in en om het huis enz.
Van morgen ben ik ook aan het werk geweest bij de examen hal. Weer de muren schuren en de ramen schoonmaken. Morgen gaan we schilderen.
Voor zover info over de examenhal ;)

Weereba! (bye bye)

  • 09 Augustus 2011 - 18:55

    Pa,ma,job & Diego:

    hey meiden,

    jullie zijn weer goed bezig geweest met het bouwen aan de examenhal lezen we. morgen lekker verven, daar wordt het mooi van.
    ja li een beetje oefenen met de bal was dus niet genoeg haha :D

    Geniet nog van jullie 1,5 week want voordat je het weet zit je weer in het regenachtige nederland.

    Greetz ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Recente Reisverslagen:

18 September 2011

Webale nyo! (erg bedankt)

19 Augustus 2011

Weer thuis

12 Augustus 2011

De 2e week alweer bijna voorbij!

09 Augustus 2011

Een nieuw bericht

05 Augustus 2011

een nieuw bericht!
Lianne

Hallo allemaal, Welkom op mijn dagboek! Vorige zomer heb ik voor het eert kennis gemaakt met het land Oeganda. Ik ben voor een 3 weekse wekvakantie in het dorp Kiwangala geweest om een bijdrage te leveren aan het bouwen van een examenhal. Deze is inmiddels af. Nu hoop ik aankomende zomer opnieuw naar Oeganda te vertrekken. Ik zal deze keer als assistent reisleider meegaan naar een project in Budada. Ik zal proberen om regelmatig mijn dagboek bij te houden en zo met jullie mijn ervaringen te delen. Het is nog even afwachten of ik tijdens de reis ook in de gelegenheid ben mijn dagboek bij te houden. Uiteraard zal ik na de reis een verhaal op mijn dagboek plaatsen ;) Ik hoop dat jullie nog eens langs komen surfen op mijn dagboek! Groetjes, Lianne

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 7998

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Back to Uganda! Budada werkvakantie

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Landen bezocht: