nog 1 dagje tegaan! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lianne - WaarBenJij.nu nog 1 dagje tegaan! - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Lianne - WaarBenJij.nu

nog 1 dagje tegaan!

Door: ligoesuganda

Blijf op de hoogte en volg Lianne

27 Juli 2011 | Nederland, Kampen

Hey!!!

WOW, Nog 1 dagje tegaan en dan is het zover!!
De tas is gepakt, alles staat klaar!
Morgen gaan we dan vertrekken. :)
Het belooft een lange reis te worden:
Begin de middag zullen we naar Amersfoort rijden waar we op de bus van Livingstone stappen.
De bus brengt ons naar het vliegveld in Brussel.
Daar mogen we dan in het vliegtuig stappen ;)
We vliegen dan eerst naar Ethiopie. Het is de bedoeling dat we ons daar 5 uur lang op het vliegveld vermaken ;) en dan mogen we eindelijk verder naar Uganda!
Begin de middag zullen wij aankomen op Entebbe (uganda).
Het project is dan nog wel een stukje rijden..259 km met de auto.
Daar aangekomen zijn we meer dan 6000 km van huis.

Ik hoop daar een mooie tijd mee te maken!
Een tijd waarin ik wat voor andere mensen kan betekenen en van de mensen daar zal leren.
Ik wil graag genieten van de cultuur, omgeving, mensen, kinderen enz.
Er zullen vast momenten komen dat ik lieve mensen uit Nederland ga missen maar ik ga zeker genieten van alle dingen die ik ga mee maken!!!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Het volgende bericht zal vast vanuit Uganda zijn ;)


(Ik weet: God gaat met ons mee)

Liefs

  • 29 Juli 2011 - 17:17

    Pa, Ma En Job:

    hoi li en lis,

    in gedachten zijn we met jullie meegereisd. hopelijk is reis goed verlopen en zijn jullie niet al te moe geworden.
    we kijken uit naar de verhalen!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Recente Reisverslagen:

18 September 2011

Webale nyo! (erg bedankt)

19 Augustus 2011

Weer thuis

12 Augustus 2011

De 2e week alweer bijna voorbij!

09 Augustus 2011

Een nieuw bericht

05 Augustus 2011

een nieuw bericht!
Lianne

Hallo allemaal, Welkom op mijn dagboek! Vorige zomer heb ik voor het eert kennis gemaakt met het land Oeganda. Ik ben voor een 3 weekse wekvakantie in het dorp Kiwangala geweest om een bijdrage te leveren aan het bouwen van een examenhal. Deze is inmiddels af. Nu hoop ik aankomende zomer opnieuw naar Oeganda te vertrekken. Ik zal deze keer als assistent reisleider meegaan naar een project in Budada. Ik zal proberen om regelmatig mijn dagboek bij te houden en zo met jullie mijn ervaringen te delen. Het is nog even afwachten of ik tijdens de reis ook in de gelegenheid ben mijn dagboek bij te houden. Uiteraard zal ik na de reis een verhaal op mijn dagboek plaatsen ;) Ik hoop dat jullie nog eens langs komen surfen op mijn dagboek! Groetjes, Lianne

Actief sinds 24 Mei 2011
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 7990

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

Back to Uganda! Budada werkvakantie

28 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Werkvakantie Uganda, Kiwangala

Landen bezocht: